(066) 055-20-79
(096) 331-32-68

Ваш кошик порожній!

Наш Інтернет-магазин здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів» .

Обмін та повернення здійснюється протягом 14 днів з моменту покупки.

Умови повернення та заміни товару:

1. Товар повинен мати товарний вигляд, не мати слідів використання, забруднення та будь-яких механічних пошкоджень.

2. Збережено оригінальну упаковку товару.

3. Відповідна комплектація товару (комплектація визначається описом виробу або посібником з його експлуатації).

ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ:

— ХОЧЕТЕ ПОВЕРНУТИ ТОВАР? ЩО РОБИТИ? Для того щоб узгодити повернення товару, Вам необхідно зателефонувати, який вказаний у розділі «Контакти»: (093) 199-09-65 . Повернення товару складає зазначені дані у ТТН при отриманні посилки.

— Хто платить за пересилання ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ? У цьому випадку при поверненні товару ми не відшкодовуємо витрат, пов'язаних із вартістю послуг з доставки товару, а саме: виїзд кур'єра або вартість пересилання транспортною компанією до іншого міста, згідно з декларацією (ТТН). У разі відмови від товару вартість послуги з доставки оплачується покупцем.

- КОЛИ ПОВЕРНУТЬ ГРОШІ? Після отримання та огляду товару нашим складом, протягом 3 робочих днів кошти буде повернуто на реквізити з яких здійснювалася оплата.

ОБМІН ТОВАРУ:

— ХОЧЕТЕ ОБМІНЯТИ ТОВАР? ЩО РОБИТИ? Для того, щоб узгодити обмін товару, Вам необхідно зателефонувати, який вказаний у розділі «Контакти»: (093) 199-09-65 . Обмін товару складає зазначені дані у ТТН при отриманні посилки.

— Хто платить за пересилання обміну товару? В даному випадку при обміні товару ми не відшкодовуємо витрат, пов'язаних із вартістю послуг з доставки товару, а саме: виїзд кур'єра або вартість пересилання транспортною компанією до іншого міста, згідно з декларацією (ТТН). У разі відмови від товару вартість послуги з доставки оплачується покупцем.

— КОЛИ ВІДПРАВЯТЬ ТОВАР НА ОБМІН? Після отримання та огляду товару, який Вам не підійшов, протягом 1-3 робочих днів буде відправлено інший обраний Вами товар.

БРАК ТОВАРУ/НЕВІДПОВІДНІСТЬ ЗАМОВЛЕННЯ:

— ЩО РОБИТИ ЯКЩО ПРИ ОТРИМАННІ ВИ ЗНАЙШЛИ ПОШКОДЖЕННЯ ЧИ БРАК ТОВАРУ? Якщо при отриманні товару виявлено бій/шлюб товару, Вам необхідно скласти Акт про бій товару при представнику транспортної служби та повідомити нам номер цього Акту та кількість пошкодженого товару. Повернення чи обмін бракованого товару складає зазначені дані у ТТН при отриманні посилки.

— ХТО ПЛАТИТЬ ЗА ПОВЕРНЕННЯ / ОБМІН БРАКОВАНОГО ТОВАРУ (ТОВАРУ НЕ ВІДПОВІДНОГО ЗАМОВЛЕННЯ)? У разі браку товару або невідповідності замовлення вартість доставки в обидві сторони оплачуємо Ми.

Відповідно до Закону  «Про захист прав споживачів» компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному  Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну (Додаток №3) .